2012. május 30., szerda

A váltás

Mostanában nem volt időm blogot írni, pedig sok minden történt velünk.
Talán pont ezért nemvolt időmJ
Beköszöntött a nyár, a hétvégék azzal telnek, hoyg kertet rendezünk (értsd: kigazolunk, takarítunk a kutyákkk   után), főzőcskéznk, forma-1-et nézünk.
Hétköznap meg ezerrel dolgozunk, Igen, többesszámban!
Janinak is sikerült, 1 év után talált munkát! Olyannyira talált, hogy az, ami 1 hónapos alkalami melónak indult, jelenlegúgnéz ki, hogy ha nem jön közbe semmi extrém dolog, akkor valósznűleg szezon végéig tud dolgozni. Eg építőipari cégnél dolgozik, lakásokat újítanak fel. Nem könnyű a munka, de Jani végre hasznosnak érzi magát, nem otthon unatkozik (nem mintha unatkozott volna, tett-vett, hztartást vezetett), és nem utolsó sorban, végre van bevétele. Szerintem nagy  jó érzés lehtett neki, amikor pl. A múlt hten,amikor a Carrefourban vásároltunk akkor a SAJÁT megresett pénzével fizetett. Tudom, ez milyne jó érzés, hát még akkor milyen jó lehet, ha 1 évig erre nem volt alkalmad.
A magam részéről is munkát váltottam. Úgalakult, hoga régi munkahelyemen azutolsó hónapban nem fizettek ki, mert a cégnem nem lrkezett be az a bevétele amire szmtott, és kis cég lévén máshonnan nem volt bevétele. Én pedig felálltam. Persze, lepapíroztuk, tudom mennyi pénz fog járni nekem ha bejön nekik majd az üzlet, de én ilyen helyen nem tudok dolgozni. Azt gondolom, hogy   aki nem tudja megfizetni ne vegen fel aklalmazottat. Jó viszonyban váltunk el, a főnököm megértette az elhatározásomat. Ha minden jól megy juniusban megkapom az elmaradt fizut, de én így valóban nem tudok számolni, nem mondhatom a közértben, hogy majd fizetek, ha a cég bevételhez jut.
Hogy most hol dolgozom? Újra outsourcing, újra egy service center (szolgáltató központ) egy amerikai multi, szóval nagyon testhez álló. Céges telefon, laptop, és egy hangzatos pozíció  (complaint manager), én vagyok az váll, amin az ügyfél kisírhatja magát, és nekem kell megvígasztalni, valamint ötletekkel előállni hogy megoldjuk a problémáját. A fizu jobb, mint az előző helyemen, és mivel multi, ezért biztos lehetek benne, hogy adott napon az összeg  majd ott figyel a bankszámlámon. Arról  nem is beszélve, hogy az iroda nem Madridban van, hanem San Fernando de Henaresben, tőlünk 20 perc kocsival, Renfevel 15 perc+ 10 perc onnan az ingyenes buszjárat, ami az üzleti parkig visz. A hely iszonyatosan jó: egy nagy zöld park, szökőkutakkal, parkosított terekkel, kávézók, éttermek, de van itt bankfiók, ruhatisztító, utazási iroda is az irodaépületek lábánál. Az iroda tipikus multi, erről már írtam korábbanJ
Mivel most mindketten dolgozunk, újra kellett struktúrálni  a napirendünket.
Reggel 6:35-kor kelés, ez eddig is így volt, de most mindketten indulunk az összekészlődés és a macska illetve kutyáketetés után.
Én kb. ¼ 9-re érek be, bőven van időm reggelizni, ráhanoglódni a napra.
Este 6-ig dolgoozom, áltlában Jani is, cska neki másfél óra mire Alcalába ér (na jó, egy óra 15 perc, mivel az Avenida de americatól gyalogol a Nuevos Ministeriosig ahol Renfére száll, a séta 30 perc Renfe 45 perc. Ez azt eredményezi, hogy én általában várok rá 1 órát Alcalában, de elfoglalom magam, most azt tervezem veszek következő hónapra kondibérletet, így addig elmegyek tornázni, és nem lófrálok a városban.
Este fél 8 felé vagyunk otthon, ami elég gáz, de kibírható. Ha majd 2 autók lesz akkor egyikünk (én) már fél 7-kor otthon tud lenni ami viszont királyság lesz! Egyelőre mivel csak a Mondink van, be kell várjuk egymást, mert Alcalából a buszjáratok a falunkba nagyon ritkák. Plnteken csak 5-ig vagyok így pl el tudok csípni egy buszt hazáig J
Este áltlaában másnapi uzsonnakészítés (mindketten otthonról viszünk szendvicseket, mivel Janinak nicns a közelben étkezde, nekem pedig ugyan lenne, de napi 9-10 eurót nem adunk ki egy menüre ráadásul utána meg a jóllakottásgtól nem tudnék dolgozni), kutyák abajgatása, Micor abajgatása van, meg egy kis filmnézés vagy hiradónézés. Szóval elég unalmasak a hétköznapok, kivéve szerdát, amikor Axellal találkozom és együtt lógnnk. J
A hétvégék viszont nagyon jók, mert ugyan Jani szombaton is dologzik de mégis piheünk, feltöltődünk. Ráadásul jövő héttől a medencénk is üzemel hurrá!
Szóval ez ajelenlegi kis spanyol életünk és bár unalmasan hangzik, egyáltalán nem az.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése