2013. március 2., szombat

Banyatank, avagy deszantszatyor

Soha nem gondoltam volna, hogy erre sor kerül, de a héten vettem egy deszantszatyrot! SPANYOLOSODOM!
Mi is az a deszantszatyor, avagy banyatank? Egy rendkívül praktikus kis guruló bevásárlószatyor, egy kis kocsi, amivel (hittem én balga, mikor először láttam) az öreg nénik járnak bevásárolni, így nem cipelnek szatyrokat, csak simán maguk után húzzák a vásárolt dolgokat.
Na, szóval idáig jókat mulattam azokon az embereken, akik ezzel jártak vásárolni, amíg fel nem tűnt, hogy bizony nem csak az idősek, hanem a fiatalok, gyakorlatilag MINDENKI ilyennel jár vásárolni. Példának okáért Axel is vett egy ilyet magának, mivel gyalog jár vásárolni, és sokkal kényelmesebb a kis gurulóssal hazavinni az árut, mint zacsikat cipelni.
Na, most hogy így kimagyaráztam magam (igen, mentegetőzöm), bevallom, hogy nem bántam meg, hogy megvettem. Sok minden belefér, nem kell cipekedni és most, hogy nincs autónk és gyalog meg tömegközlekedve járunk vásárolni, nagyon praktikus és kényelmes.
Nagyon csinos, piros, skót kockás darabot sikerült vételeznek a chinóban (hiper asia, avagy kínai áruház), potom 12,90 EUR-t fizettem érte. Van ennél egy fejletebb, 4 kerekes verzió külön beépített termó tasakkal, ez már majdnem 40 EUR! Sőt, van még ennél is drágább, mert ugye a deszantszatyor üzlet jó üzlet és a sznobokat is ki kell tudni szolgálni...
Az én banyatankom (hivatalos neve carrito de compra, avagy bevásárlókocsi) hasonló ehhez, de normál skótkockás :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése