2013. március 14., csütörtök

Me-day!

A Me-day számomra egy olyan napot jelent, amikor magammal foglalkozom a legtöbbet.
Szerintem mindenkinek járnak ilyen "me-day"-ek, amikor kikapcsol, magába néz, magával foglalkozik.
Ez lehet egy wellness nap, vagy csak egy olyan nap, amikor semmi érdemlegeset nem teszel, csak magaddal foglalkozol, magad vagy, azt teszed ami Neked jól esik. Nem feltétlenül drárga dolgokra kell itt gondolni.
Tavaly pl. novemberben, amikor Jani Magyarországon volt, egy szombati napon tartottam egy ilyen me-day-t. Kezdtem egy finom reggelivel: narancslé, croissant, kávé. Utána jött egy arcpakolás, egy forró fürdő, majd manikűr, pedikűr, hajpakolás. Mindezt magamnak, otthon. Majd jött egy finom ebéd főzés, már nem emlékszem mit főztem, de olasz tésztamániámat ismerve valószínűleg valami ilyesmit.
A délutánt egy kiadós sétával indítottam, akkor még szegény Bogyóval, majd filmnézéssel folytattam, a Büszkeség és Balítéletet tuti megnéztem, meg ilyesmi filmeket, ami az én lelkemnek jót tesz de pl. Janit halálosan untatná :)
Ha jól emlékszem aznap este focimeccs is volt. Elégedetten feküdtem le aznap este, és másnap  nem csak, hogy kipihenten, hanem magamat szebbnek, jobbnak érezve ébredtem.
Egy ilyen wellness nap nagyon sokat tud segíteni a stresszoldásban, meg abban, hogy magunkat egy kcsit szebbnek érezzük anélkül, hogy horror összegeket kellene szépségszalonban hagyni.

Tegnap megint egy ilyen me-dayt tartottam, de ezúttal nem itthon és nem a wellness formában, bér kétség kívül a lelkemnek ez is jót tett. Mivel tegnapra állásinterjúra hívtak be, és délután pedig rég nem látott ismerősökkel volt találkozóm, ezért úgy döntöttem, hogy ezt a napot is magamra szánom.
Reggel a 9:50-es busszal indultam el Alcalában, majd a kedvenc kávézómban reggeliztem croissant és tejes kávét. Utána bementem Madridba, és az Avenida de Americától legyalogoltam a jOse Ortega y Gaset-ig, mert ebben az utcában volt az interjúm. Madridban a luxusmárkák utcája a Jose Ortega y Gasset, az interjú előtt megnézem a Giorgo Armani meg a Roberto Cavalli boltot, és megittam a Starbucksban egy kávét, mellé meg ettem egy áfonyás sajttortát. Mert megérdemlem.Ezek után természetes, hogy az interjú remekül sikerült. Vidámabban és nyugodtan folytattam a sétámat, megbámultam a luxusmárkák kirakatait, bementem a Corte Inglésbe is, megnézni a táska szekciót, lesétáltam a Colonon át a Plaza de la Independenciáig. itt már kezdtem éhes lenni, lévén elmúlt 2 óra, úgyhogy bementem a VIPS-be és ettem egy napi menüt. Hússal töltött caneloni volt az előétel és egy hamburger a főétel. Jóllakva folytattam a sétát a Gran Vian a Plaza de Espanaig, de persze betértem a calle Fuencarralba is, ahol a Calvin Klein outletben nagyon jó táskákat láttam nagyon jó áron. Mondjuk a Corte Inglésben meg egy nagyon szép Valentino táskát láttam, meg egy fagyizöld Tous táskát, szóval most nagy dillemában vagyok:) Megnéztem a Fuencarralon a Tezenist, a Body Shopot, a L'Occitan- t, benéztem a Blancóba is (szánalmas a tavaszi kollekciójuk, ezeket a darabokat a kínaiban féláron veszem, egyik-másik ráadásul ott talán még igényesebb). Megállapítottam, hogy idén a Zara tavaszi kollekciója tetszik eddig a legjobban, persze ez egyben a legdrágább is. A Sferában is láttam jó cuccokat, már csak le kellene fogynom, hogy az ő méreteikbe beleférjek...
A H&M-ben meg szerencsém volt, belefutottam egy tavaszi leárazásba és 7 euróért vettem egy nagyon szép, fehér kötött pulóvert.
Éppen a délutáni Mekis kávémat szürcsöltem (a Mekiben a kávé Segafredo, úgyhogy jobb, mint amiket a bárokban adnak), mikor megérkeztek Szandráék. Őket kalauzoltam egy kis körre Madridban: Fuencarral- Sol- Plaza Mayor- Palacio Real- Opera- Arenal- Sol- Gran VÍa- Fuencarral volt a köre némi szuvenírvásárlással.
Miután elköszöntem a Barajas felé vettem az irányt, és szerencsémre, pont bent állt egy 256-s busz, ami hazáig hozott. Fáradtan, de boldogan és feltöltődve értem haza. Ma ugyan van egy kis izomlázam, de hát ennyit megér egy me-day, pláne ha hasznos dolgokkal kötöm össze és rég nem látott ismerősöket kalauzolhatok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése